Cílíme na zdraví, nejen na svaly




Jak praví staré moto: Sportem ku zdraví. Pravidelným a zodpovědným cvičením se dá leccos napravit, například bolesti zad, a hlavně také problémům předcházet. Cílem při cvičení nemusí být vždy budování těla, za kterým se všichni otočí. Může jít právě „jen“ o to být zdravý a cítit se dobře.

Více blog cvičení zdraví



Pomocník nejen pro hubnutí




L-karnitin je skvělým pomocníkem při hubnutí a nabírání svalové hmoty. Má však i další pozitivní účinky. Co je zač a co vše tato látka umí?

Více hubnutí výživa produkty



Pitný režim




Voda je základ života, to víme všichni. Pitný režim je důležitý i když zrovna necvičíte. Kolik však ideálně pít při cvičení? A co před ním a po něm? Podíváme se na to!

Více blog cvičení



Kruhový trénink




Je kruhový trénink atletické cvičení, kdy je sportovec zavěšen na kruhy? Většina z nás jistě odpoví, že ne. Kruhový trénink je hojně rozšířený a slyšel už o něm kde kdo. Začátky však neměl lehké. Pojďme se na ně podívat.

Více blog posilování



Léto je tady




Léto se blíží a co nevidět přijde doba vytáhnout plavky. Jste na léto připraveni? Pokud odpověď zní ne, tak se s námi pojďte podívat na pár tipů co dělat a co nedělat při budování svalové hmoty a při snižování množství tuků v těle. Podíváme se na jídelníček.

Více blog stravování



1 2



Do Dubiny daleko? Zkuste

Poruba