Jak odolat hromadě jídla! Zpět


hubnutí výživa motivace



Jídlo! Kdo by ho neměl rád. Kdy je ale jídla málo a kdy příliš? Kolik jíst a jak se vyhnout přejídání? Pojďme se podívat na pár tipů.



Tip č.1: Pijte hodně vody. Hlad je totiž převlečená žízeň!

Překvapivé, což? Pro ostřílenější z Vás určitě žádná novinka. Pro ty méně zasvěcené, je to pak vhodná informace k zapamatování. Voda nás hydratuje a pomáhá nám s trávením a případným odbouráváním alkoholu.

Doporučená dávka pro muže je mezi 2,5 – 3,5 litry denně. Pro ženy je to pak 1,5 – 2,5 litrů denně.


Tip č.2: Omezte svůj pobyt v blízkosti jídla.

Čím delší dobu strávíte v blízkosti jídla, tím větší chuť, se ve Vás probudí.


Tip č.3: Správně si rozvrhněte jídelníček.

Rozhodně Vám doporučíme, aby Váš jídelníček byl složen z jídla bohatého na vitamíny a minerály. A to i v poměru, k příjmu nasycených tuků a cukrů.


Tip č.4: Jezte v klidu a pomalu.

Trvá zhruba 20 minut, než se do mozku, dostane hormon leptin, který tam působí na „centrum sytosti“. Ano, při dnešní uspěchané době, to zní jako nadlidský úkol. Avšak, dá se to zvládnout.


Tip č.5: Žvýkačky

Žvýkačka pomáhá zaměstnat ústa a díky tomu přispívá k potlačení pocitu hladu.



Zpět



Do Dubiny daleko? Zkuste

Poruba