Léto je tady Zpět


blog stravování



Léto se blíží a co nevidět přijde doba vytáhnout plavky. Jste na léto připraveni? Pokud odpověď zní ne, tak se s námi pojďte podívat na pár tipů co dělat a co nedělat při budování svalové hmoty a při snižování množství tuků v těle. Podíváme se na jídelníček.



Nejde jen o to vypadat dobře v plavkách, ale taky o zdraví a dobrý stav těla. I když ty plavky jsou pro mnoho z nás větší motivace. Kvalitní strava je vždy základem, a to nejen pro cvičení, ale celkově pro zdravý a spokojený život. Zde je pár zásad, kterých je dobré se při stravování držet:

1. Pravidelnost. Jezte pravidelně, a to nejlépe 6x denně. Kromě hlavních jídel jako snídaně a oběd si dejte několik malých svačinek.

2. Snídaně. Spousta z nás ji vynechává, protože ráno nestíhá, nebo prostě nemá chuť na jídlo. Toto jídlo je však velice důležité a doslova nastartuje Váš den. Nebojte se dát si pořádnou a pestrou snídani.



3. Hodně pijte. Při tréninku se doporučuje až litr vody na hodinu cvičení. Samozřejmě nezapomínejte pít i mimo trénink.

4. Jídlo po tréninku. Po zátěži tělo potřebuje doplnit energii, a tak je dobré se půl přibližně půl hodiny po tréninku dobře najíst.

5. Necvičte s plným žaludkem, ale ani s prázdným. Půl hodinky před tréninkem je vhodné zakousnout třeba jablko, nebo jiné podobně velké ovoce.



Zpět